Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan fizethetem ki a termék vételárát?

A rendelésed kiegyenlítésére a következő fizetési mód áll a rendelkezésedre:

Házhozszállítás esetén: Bankkártyával a webáruházban vagy átvételkor készpénzben vagy bankkártyával a futárnak.

GLS csomagpontra és FoxPost csomagautomatába történő szállítás esetén Bankkártyával a webáruházban

 

Mennyibe kerül a szállítás?

Házhozszállítás díjai egységesen, függetlenül a megrendelt termékek súlyától és darabszámától!

 

Házhozszállítás GLS futárszolgálattal:

Bankkártyás fizetés esetén: 1.390 Ft

Utánvétes fizetés esetén: 1.580 Ft

GLS csomagpontra történő szállítás:

Kizárólag bankkártyás fizetéssel elérhető: 1.580 Ft

FoxPost csomagautomatába történő szállítás:

Kizárólag bankkártyás fizetéssel elérhető: 990 Ft

 

Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

A szállítás várható ideje a rendelés leadását követő munkanaptól számított 1-5 munkanap a rendelés első kézbesítési kísérlete! A szállítási idő több tényezőtől is függ ezért attól eltérhet.

Házhozszállítás esetén a GLS futárszolgálat kézbesíti a csomagot az általad megadott címre.

A futárszolgálat a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Ha a címzett telefonszáma rendeléskor meg lett adva az Futárszolgálat egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. Ha ekkor sem sikerült a kézbesítés a futárszolgálat a csomagot visszakézbesíti a feladónak!

 

Mi a teendő ha a futár nem talál otthon a kézbesítés alkalmával?

Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudta teljesíteni elektronikus értesítést hagy a sikertelen kézbesítésről.

Ezt követően egy új időpontban újra megkísérli a csomag kiszállítását, amelyről szintén elektronikus formában értesítés érkezik.

A 2. sikertelen kézbesítés után a futárszolgálat a csomagot visszaszállítja.

 

Hogyan jelenthetem be az elállás szándékom?

A legegyszerűbb és leggyorsabb módja, hogy az alábbi letölthető ELÁLLÁSI MINTÁT kitöltve eljuttatja az alábbi címek egyikére:

Elektronikus formátumban a: diszkontmarket@vevoszolgalat.info email címre 

vagy

Papír formátumban: a visszaküldött termékkel együtt nyomtatott formában a lenti címre

Termék visszaküldési cím:

Clever Media Kft, 1476 Budapest RB1 (Csomagátvételre szerződött partner). A cím megbízott átvevőhely kizárólag futárszolgálati vagy postai küldeményekre.

 

Kikre nem vonatkozik a 14 napos elállási jog?

A fogyasztónak nem minősülő vásárlóink (EV., Bt., Kft. Rt. valamint egyéb jogi személyek) a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben foglaltak alapján az elállási jogot nem tudják érvényesíteni! Az ilyen visszárukat minden esetben visszaküldjük a feladónak!

A törvényben rögzített 14 napos elállási lehetőség kizárólag fogyasztónak minősülű magánszemély állhat el.

Amennyiben cégként/egyéb társaságként vagy egyéni vállalkozóként vásároltad a terméket, úgy az elállás jog nem érvényesíthető.

"Internetes vásárlás esetén az elállás joga csak fogyasztókra vonatkozik, cégekre nem.

Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal!"

 

Kibontott, kipróbált terméket is visszaküldhetek?

A vásárló a megrendelt terméket felbonthatja és ki is próbálhatja.(amennyiben nem vonatkozik rá a speciális higiéniai termékekre vonatkozó elállási szabály).

De ez a használat csak olyan mértékű lehet, ami alapján megismeri a termék tulajdonságát, jellegét.

E feletti mértékű használatnál az értékcsökkenésért a vásárló felel.

A jog lehetőséget biztosít a megrendelt termék felbontására és kipróbálására, de arra nem, hogy ezen túlmenően használják.

 

Milyen elállási szabályok vonatkoznak a higiéniai termékekre?

A vásárló a megrendelt terméket felbonthatja és ki is próbálhatja.(amennyiben nem vonatkozik rá a speciális higiéniai termékekre vonatkozó elállási szabály).

De ez a használat csak olyan mértékű lehet, ami alapján megismeri a termék tulajdonságát, jellegét.

E feletti mértékű használatnál az értékcsökkenésért a vásárló felel.

A jog lehetőséget biztosít a megrendelt termék felbontására és kipróbálására, de arra nem, hogy ezen túlmenően használják.

 

Milyen elállási szabályok vonatkoznak a higiéniai termékekre?

A Vásárlót nem illeti meg az elállási jog olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Például: hajnyírók, hajformázók, hajkefék, férfi borotvák, női borotvák, epilátorok, IPL tartós szőrtelenítők, gyantázási eszközök, férfi szőrtelenítési termékek, női szőrtelenítési termékek, elektromos fogkefék, fogkefe pótfejek, lázmérők, inhalátorok, és a felsoroltakhoz hasonló jellemzően bőrrel vagy testnedvvel érintkező termékek.

 

Milyen állapotban küldhetek vissza terméket?

A megrendelt termékeket működőképes, sértetlen és tiszta állapotban kell visszaküldeni.

A termékhez meg kell lenni az összes, a termékekhez járó tartozékoknak, kiegészítőknek, alkatrészeknek is.

 

Mennyi időm van az elállási szándékom bejelentésére?

Az elállási szándékot a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül kell bejelenteni.

 

Mikor és hogyan kapom vissza a visszaküldött termék vételárát?

Amennyiben a visszaküldött termék állapota megfelel az elállás érvényesítéséhez, úgy a vételár bankszámlára történő pénzvisszatérítése a termék hozzánk visszaérkezésétől számított 14 napon belül történik meg.